fbpx

מה קורה אחרי השתלת שיער? חזרה

כמו בריאות טובה ונעורים, רוב האנשים לוקחים את היתרונות שבחייהם כמובן מאליו, משמע – עד שהם נעלמים. עבור המון בני אדם, השתלת שיער בטורקיה DHI עשויה לעזור להחזיר את מה שנראה כמו ראש שיער מלא, או לחלופין לפחות לשוות לשיער מלא יותר. אם דילול העליון או התקרחות באמת מטרידים אתכם, השתלת שיער יכולה להיות דרך אחת להרגיש בטוחים יותר לגבי המראה שלכם. במטותא ממכם, תקראו מההתחלה ועד הסוף של המאמר הזה, וכך תגלו – מה קורה אחרי השתלת שיער?

מה קורה אחרי השתלת שיער?

מה קורה אחרי השתלת שיער – מבחינת ציפיות והתאוששות?

כדי להבין מהו תהליך השתלת שיער בטורקיה – מבחינת ציפיות והתאוששות, לאחר ההליך, הקרקפת שלכם עשויה להיות רכה מאוד. ייתכן שתצטרכו ליטול תרופות נגד כאבים במשך כמה ימים. הרופא שלכם יגיד לכם לחבוש תחבושות על הקרקפת למשך יום או יומיים לפחות. הוא עשוי להמליץ לכם ליטול אנטיביוטיקה או תרופה אנטי דלקתית למספר ימים. רוב בני האדם מסוגלים לחזור לעבודה יומיים עד חמישה ימים לאחר השתלת השיער. תוך שבועיים עד שלושה שבועות לאחר ההליך, השיער המושתל ייפול, אבל אתם אמורים להתחיל להבחין בצמיחה חדשה תוך כמה חודשים. רוב האנשים יראו שישים אחוזים מצמיחת שיער חדש לאחר חצי שנה עד תשעה חודשים.

מה קורה אחרי השתלת שיער – בהיבט של סיכונים?

על מנת להבין מה קורה אחרי השתלת שיער – בהיבט של סיכונים, אז בדיוק כמו בכל סוג של הליך כירורגי, להשתלת שיער לאחר 3 חודשים יש כמה סיכונים, כמו למשל – דימום וזיהום. יש גם סיכוי להצטלקות ולצמיחת שיער חדש במראה לא טבעי. בסביבות הזמן שמתחילות לצמוח שערות חדשות, לחלק מהבריות יש דלקת או זיהום של זקיקי השיער, הנקרא פוליקוליטיס. אנטיביוטיקה וקומפרסים עשויים להקל על הבעיה.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855