fbpx

כמה עולה השתלת שיער בטורקיה חזרה

אז כמו שכבר הצלחנו להבין, השתלת שיער בטורקיה, היא תהליך כירורגי לכל דבר, אך היא גם תהליך פשוט. ההשתלה מתבצעת על ידי העברתם של זקיקי שיער ממקום אחד, ששמו הוא האזור התורם אל האזור אשר מקריח. סקרים מוכיחים לנו שהרבה מטופלים שביצעו את ההשתלה הזו, מרוצים מהתוצאות ומראים גם שאחוזי הצלחת ההשתלות הם מאוד גבוהים. אך השאלה היא מה עלות של השתלת שיער בטורקיה? מה ישפיע לכם על המחיר? על כל זאת תוכלו לקרוא ממש בהמשך.

מה משפיע על השאלה כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

יש כל מיני גורמים אשר משפיעים על השאלה כמה עולה השתלת שיער לגברים בטורקיה. קודם כל, נציין את כל הרכיבים אשר שייכים למחיר הראשוני של השתלת השיער, כמו מהו המספר של זקיקי השיער שמשתילים, שיטת הטיפול, תהליך ההרדמה, תהליך ההכנה והליווי וכמובן, מהן ההוצאות הנלוות. באופן כללי, כל מרפאה בעולם שתציע השתלת שיער תחשב את המחיר של ההליך קודם כל על פי מספר הזקיקים של השיער שלוקחים מהאזור של התורם ומשתילים באזור שמקריח, מכיוון שהמספר של זקיקי השיער המושתלים יכול להיות שונה בצורה משמעותית ממטופל למטופל. נוסף על כך, לפני שמבצעים את השתלת השיער, המטופל יקבל הערכה של הרופא המטפל, שבה הרופא יצטרך להגיד כמה זקיקים צריך להשתיל בשביל לבצע את ההשתלה הכי טוב שאפשר.

כמה עולה השתלת שיער בטורקיה

אז כמה תעלה לכם השתלת שיער בטורקיה?

אז כמה עולה השתלת ישער בטורקיה אתם שואלים? אז בהתאמה למה שאמרנו קודם, שהמחיר נקבע לפי משתנים מסוימים, השתלת שיער בטורקיה עבור מטופל ישראלי, תעלה בין 8,000 ₪ ל-12,000 ₪, כאשר החבילה תכלול בתוכה טיסות, נסיעות, לינה וארוחות. משתלם, לא?

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855