fbpx

חזרת מהשתלת שיער? עכשיו מתחיל הטיפול האמיתי – כל מה שחשוב לוודא עם החברה שבחרת חזרה

השתלת שיער היא אמנם תהליך נפוץ ולא מסובך, אבל עדיין חשוב מאוד שכחלק מהטיפול שאתם מקבלים על ידי הקליניקה והרופאים שבחרתם תהנו מהשירות המקצועי שלא מסתיים עם היציאה מחדר הניתוח, אלא מלווה אתכם לכל החיים.

מה צריך לוודא ולמה לצפות לאחר השתלת השיער? ריכזנו את כל המידע עבורך בכתבה הבאה

 

השתלת שיער היא הליך כירורגי ולכן מחייב טיפול ממשיך נכון כדי למקסם את התוצאות הרצויות ולמנוע טראומה/זיהומים באזור שעבר ההשתלה. 

 

מה קורה בשעות ובימים הראשונים שלאחר ההשתלה?

 

כמו בכל ניתוח גם כאן האזור ממנו נלקחו הזקיקים והאזור המושתל יהיו נפוחים ואדמומיים, ויתכן שתרגישו מעט לחץ שאופייני לרקמה פצועה. כמובן שאלו סימפטומים נורמליים בהם ניתן לטפל עם משככי כאבים במקרה הצורך.

ביום הראשון לאחר ההשתלה יש לשים סרט מצח כדי למנוע נפיחות יתר של האזור המטופל. כמובן שלפי המלצות הרופא יש להשתמש בתכשירים ובתרופות על מנת לשלוט בכאבים ודימום אפשרי מהגדלים שנוצרים – שיתקלפו לאחר כשבועיים.

 

כל קליניקה מקצועית אמורה לספק לכל מטופל שלה הנחיות מדויקות לגבי אופן השטיפה, התדירות והשמירה הדרושה על האזור הכאוב. ההנחיות מתקבלות על גבי מסמך (אפילו בעברית) עם זמינות לכל שאלה במהלך ההחלמה.

בהמשך השבוע הראשון להחלמה הזקיקים ילכו ויתקבעו יותר ויותר באזור המושתל – בזמן ההחלמה השיער הדק והחדש ינשור לתקופה של כמה חודשים (חשוב להימנע מלגרד את הגלדים), אך לאחר מכן יוחלף בשיער חדש וחזק הרבה יותר. לאחר חצי שנה מיום ההשתלה כבר אפשר יהיה לראות את השינוי הגדול בצפיפות וחוזק השיערות החדשות ברמה של 50% מהתוצאה הסופית, ולאחר שנה/שנה וחצי מיום ההשתלה השיער החדש כבר ייטמע בקרקפת לחלוטין וימשיך לצמוח ולהתעבות עם הגדילה הטבעית.

 

לקבלת פרטים על כל תהליך השתלת השיער – נציג BU Clinics יענה לכם כאן>>

שירות מקצועי בהכרח ישפיע על תוצאות ההחלמה 

 

כמו שהחלמה נכונה תשפיע על הצורה שבה השיער החדש ייקלט בעור הקרקפת, כך משפיע השירות שבחרתם (הכולל את הייעוץ, בחירת הקליניקה, הטכנולוגיה והרופאים) על מהלך ההחלמה והחוויה הכללית בשלמותה.

יש תהליך שלם שמתפרס הרבה אל מעבר לניתוח עצמו ולימים הראשונים לאחריו. וכאן בדיוק נכנסת החברה שמספקת לכם את השירות הכולל – ואמורה ללוות אתכם צמוד עוד לפני שהגעתם לטורקיה בכלל.

 

חברת BU clinicsהאמריקאית ובעלת הנציגות הידועה בישראל, ומוותיקות תחום ייעוץ וליווי השתלות שיער בטורקיה ובעולם, מדגישה כמה חשובה וקריטית מעטפת השירות שמובילה אתכם לאורך התהליך. “שירות תומך דואג להסביר ולהרגיע את המטופלים ואת החששות שלהם, וישנן רבות. הפחד מכאבים אפשריים, פחד מהזריקות, פחד מהנסיעה וקיום התהליך במדינה זרה, חשש מהניתוח עצמו ומההחלמה, מה כולל המעקב שלאחר הניתוח  – כל השאלות האלה שרוב המטופלים באים איתן מחייבות מענה וליווי אישי שנותן חוויית שירות מ-א’ ועד ת’, ללא פשרות. מסביר ארז כהן, מנכ”ל חברת BU clinics.

 “כל מטופל שלנו מקבל הנחיות לדוגמה למה לשים לב בעתיד מבחינת צמיחה, ונותנים להם כלים בעזרתם הם יוכלו לזהות תסמינים מסויימים בזמן ההחלמה.  כל מה שנדרש כדי לשמר את ההשתלה.”

 

“שירות הלקוחות אצלנו הוא הבסיס להצלחה שלנו בתחום כל כך עמוס וכל כך תחרותי. מהרגע שלקוח נוחת אצלנו בדלת הוא מקבל מאיתנו תכנית מותאמת אישית יחד עם מעקב רפואי צמוד, וזה בכדי לעשות את הכל כדי להגיע לתוצאה מקסימלית”, מסביר ארז. “אנחנו מכוונים את המטופלים שלנו להחלמה מבוקרת, מבלי לגרום להם להתשעבד להוצאות מיותרות, כמו במקרים רבים בהם קליניקות מנסות לדחוף טיפולים משלימים, תרסיסים ותרופות למיניהן שניתנים לא לצורך. 

חייבים להבין שכל הנושא הזה של פוסט-אופריישן, הכוונה לאחר הניתוח – זה שוק ענק שמגלגל מיליארדים. אנחנו עובדים על בסיס אינדיבידואלי, ומטפלים בהתאם למעקב החודשי מול הקליניקה שמובילה את התהליך. אנחנו כאן כדי לעזור לאנשים לחוות תהליך רפואי בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ועם מעטפת הדוקה של שירות שדואג ללקוחות שלנו לה-כ-ל.”

 

לקבלת פרטים מלאים מנציג חברת BU clinicsהכולל מידע על תהליך השתלת שיער בטורקיה וייעוץ לבחירת הקליניקה המתאימה לכם לחצו כאן>>

 

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855