fbpx

השתלת שיער FUE חזרה

הוצאת יחידת זקיקים, קרי – השתלת שיער FUE הינה גישה לניתוחי השתלת שיער שעשויה להציע למטופלים יתרונות משמעותיים על פני טכניקות “שיטת הרצועה” המסורתיות המשמשות בהליכי השתלת יחידת זקיקים משמע – השתלת השיער FUT. שני סוגי השתלת השיער כוללים קצירת זקיקי שיער בריאים מאזור תורם והשתלתם לאזורים המדללים או המקריחים של הקרקפת. כתוצאה מכך, השיער האמתי שלכם צריך להתחיל לצמוח שוב באופן טבעי וקבוע. תהיו אתנו, כי היום נתרכז בדיון על השתלת שיער FUE.

האם השתלת שיער FUE מלווה ביותר מדי צלקות?

שלא כמו בהשתלות שיער אחרות, השתלת שיער FUE איננה כרוכה בתפרים או בהצטלקות ליניארית, דבר שסביר יותר להיות ברור וקשה להסתיר. בעוד מידה מסוימת של צלקות עשויה להיות בלתי נמנעת בכל אחת מהטכניקות של ההשתלה, הבולטות והמראה של צלקות אלו יכולים להיות שונים באופן משמעותי. מטופלי שיטת השתלת השיער FUE יכולים לצפות לצלקות מפוזרות ומעגליות בכל אזור התורם – כל כך קטנות, שכמעט ולא ניתן לזהות אותן עם שיער קצר או אפילו עם ראש מגולח. הסיבה לכך היא שיחידות הזקיק מחולצות עם להבי אגרוף שקוטרם פחות ממילימטר אחד ומוסרות מאזור התורם בתבנית טבעית יותר. כתוצאה מכך, הפוטנציאל להצטלקות ניכרת מופחת באופן דרמטי והתוצאות השתלת שיער בטורקיה בעלות מראה טבעי ביותר.

האם השתלת שיער FUE מציעה פחות הסתברות לסיבוכים?

רמת אי הנוחות המדווחת בהליך השתלת שיער FUE נמוכה משמעותית מאשר בהליכי השתלת השיער FUT. התוצאות עבור מטופלי FUE הן על פי רוב טובות מאוד וסיבוכים בה נדירים מאוד. כל אי נוחות וסימני ניתוח, בדרך כלל לא נמשכים יותר משבוע.

האם השתלת שיער FUE מאופיינת בהחלמה מהירה?

מכיוון שהיא פחות פולשנית, יש זמן השבתה מינימלי עם הליך השתלת שיער FUE. בדרך כלל, מטופלים יכולים לחזור לעבודה ולחדש את הפעילות הרגילה כבר למחרת הטיפול.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855