fbpx

השתלת שיער DHI מחיר חזרה

במציאות העכשווית, השתלת שיער DHI זוכה להכרה נרחבת בתור טכניקה של השתלת שיער הכי טובה בעולם. בניגוד לטכניקות השתלות שיער, לרבות – FUE ו-FUT, השתלת שיער זאת בטוחה לחלוטין וללא כאבים בכלל, נמנעים צלקות וחורים מכוערים. השתלת שיער DHI מבוצעת רק באמצעות מנתחים מנוסים, בעלי הכשרה מיוחדת, והיא טכניקת השתלת השיער היחידה הנלמדת ברמה אקדמית באוניברסיטאות ציבוריות באירופה. במאמר זה נדון גם למה השתלת שיער DHI כל כך מומלצת ומה באמת משפיע על השתלת שיער DHI מחיר? פשוט תמשיכו לגמוע את דברינו, מבטיחים שזה ישתלם לכם.

 השתלת שיער DHI מחיר

האם השתלת שיער DHI מחיר הוא בשמיים, ולמה היא כל כך מומלצת?

יש שלושה היבטים שעושים את השתלת השיער הזאת לכה מומלצת, כדלקמן –
בטוח לחלוטין – DHI קבעה פרוטוקולים קפדניים החלים על כל ההליכים, השתלת שיער זאת בעלת אישור ISO ורשום ב- CQC של אנגליה.
זמן השבתה מועט או ללא בכלל – כיום, מי שעובר השתלת שיער זאת לא צריך לגלח את שיערו לפני הפרוצדורה, ובמידת הצורך הוא יכול לחזור לעבודה ולחדש את הפעילות היומיומית יום אחד לאחר מכן.
הליך ללא כאבים – משתמשים בהרדמה מקומית בלבד על מנת שהמטופל יוכל לצפות בטלוויזיה בנוחות, להאזין למוזיקה, או אפילו לנמנם.
וכעת נענה כמובן על השאלה שבוודאי מדירה שינה מעינכם – מה העלות של השתלת שיער בטורקיה DHI? ובכן, הזול ביותר שראינו בארץ הוא המחיר של אלפיים ושלוש מאות דולר.

האם השתלת שיער DHI מחיר מושפע ממספר השתלת זקיקי השיער?

אכן כן, השתלת שיער DHI מחיר מושפע ממספר השתלת זקיקי השיער, כמו גם הוצאות נלוות, תהליך ההקדמה, תהליך הליווי וההכנה להשתלת השיער, וכמובן שיטת הטיפול. באופן כללי, כל מרפאה, ולא משנה באיזו מדינה, מתמחרת את השתלת השיער הזאת לפי מספר זקיקי השיער שקוצרים מהאזור התורם, אלו שמושתלים באזור המקריח, בעוד שהמספר יכול להשתנות באופן דרסטי בין אדם לאדם ובין מנתח למנתח.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855