fbpx

השתלת שיער DHI השוואת מחירים חזרה

השתלת שיער DHI בטורקיה, או השתלת שיער ישירה, כמונח, משמעותו השתלת שיער ישירה של זקיקי השיער. בשיטה הזאת, בניגוד לשיטת השתלת השיער ה- FUE הרגילה, החריצים אינם מתבצעים לפני השתלת השיער; השיער מושתל ישירות על ידי מחטים מיוחדות שמכונות משתלים. משום ששיטת השתלה זאת אינה מצריכה חריצים, היא מאפשרת גם השתלה בין השערות. באופן הזה, ניתן לבצע השתלת שיער ללא צורך בגזירת השיער. אבל חדל קשקשת, נתרכז במאמר זה במה שהכי מעניין אתכם, הלא הוא – השתלת שיער DHI השוואת מחירים.

השתלת שיער DHI השוואת מחירים

האם השתלת שיער DHI השוואת מחירים מגולמת בתמחור של ההרדמה?

אכן כן, השתלת שיער DHI השוואת מחירים מגולמת בתמחור של ההרדמה, ואף הטכניקה שבה עושה שימוש המנתח. ככל ששיטת הטיפול יותר מתקדמת ומבצעת סינרגיה עם ציוד רפואי יותר יקר, מן הסתם עלות השתלת השיער גבוהה יותר בהתאמה. באופן כללי, וכמו בכל תחום, מרפאות שעושות שימוש בשיטות ממש מודרניות ובציוד מתקדם ועכשווי גובות יותר כסף לטיפולי השתלת השיער.

האם השתלת שיער DHI השוואת מחירים בישראל יקרה יותר לעומת מדינות אחרות בעולם?

באופן מובהק נגיד בזאת כי השתלת שיער DHI השוואת מחירים בישראל יקרה יותר לעומת מדינות אחרות בעולם. השוואת המחירים שערכנו גילתה כי העלות להליך השתלת בארץ נע בין תשעה עשר אלף ₪, לבין שלושים אלף ₪, בעוד שהשתלות שיער בגיאורגיה, בקפריסין או ביוון הרבה יותר זולות מאשר השתלות השיער במדינת ישראל, ומגיעות עד לשלושה עשר אלף ₪, ובטורקיה, עבור מטופלים ישראלים, בכלל מחיר השתלת שיער בטורקיה נע בין שמונת אלפים ₪ לבין שתיים עשרה ₪, כולל אוכל, טיסות, לינה או נסיעות. יוקר המחיה בארץ ממש בעוכרינו, והוא בא לידי ביטוי בכל התחומים, אז במה שונה המחיר של השתלות שיער בארץ?

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855