fbpx

השתלת שיער חדשנות חזרה

השתלות שיער התפתחו מאוד מאז הקמתן, בעוד שהשתלת שיער עשויה לסייע לבני אדם אשר סובלים מנשירת שיער להחזיר את ביטחונם העצמי ולהיראות צעירים ובריאים יותר. אם תמשיכו לקרוא, תגלו שבמציאות העכשווית, השתלות שיער התקדמו מהמראה “דמוי הבובה”, כשהן מסוגלות להניב תוצאות בעלות מראה טבעי שכמעט לא ניתן לזהות כמושתלות אפילו באמצעות מומחים לשיער. ולעיל יובאו ארבע טכניקות של השתלת שיער חדשנות.

השתלת שיער חדשנות

מהן שתי השיטות של השתלת שיער חדשנות ביותר?

ואלו הן שתי השיטות של השתלת שיער חדשנות ביותר –
מערכות רובוטיות בטורקיה – המערכות הרובוטיות הן למעשה המערכות הרובוטיות של ARTAS. אלו הינן המערכות הראשונות והיחידות המעניקות הליכי שיקום שיער חוץ מטופלים רובוטיים זעיר פולשניים. תהליך השתלת שיער בטורקיה נעזר ברופא של השתלת שיער ומשתמש באלגוריתמים חכמים ובהדמיה דיגיטלית מתקדמת כדי לבחור את השערות האישיות המתאימות ביותר מחלקה האחורי של הקרקפת של המטופל באזורים המקריחים.
שיבוט שיער – חרף העובדה ששיבוט השיער עדיין נחקר, מדענים לשיקום שיער מתכוונים לפתח דרך להשתמש בתאים מזקיקי השיער הבריאים, על מנת ליצור שיער חדש בתרבית רקמה, משמע – מחוץ לגופו של המטופל.

מהן שתי השיטות המובילות של השתלת שיער חדשנות?

שתי השיטות המובילות של השתלת שיער חדשנות הן כלעיל –
טיפול בלייזר לצמיחת שיער בטורקיה – הטיפול בלייזר הוא טכניקת השתלת שיער חדשנית המשתמשת בלייזרים בדרגה נמוכה לטיפול בראש לשם שיפור המראה והבריאות הכללית של השיער.
טיפול בנשירת שיער בתאי גזע – המחקר המודרני ביותר בתחום שיקום השיער מוכיח שתאי גזע יכולים לעורר את צמיחת השיער. טיפול זה נקרא טיפול PRP, ראשי התיבות של – פלסמה עשירה בטסיות דם, והוא מורכב מסביבת הדם של המטופל אל תאי הגזע בטסיות הדם והזרקתן לאזור המקבל של הראש בשביל לעודד את צמיחת השיער.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855