fbpx

השתלת שיער התאמה חזרה

הליך השתלת שיער DHI בטורקיה עשוי להוות חבל הצלה עבור בני אדם רבים, ולספק חיזוקים לביטחון שאם לא כן היה בלתי אפשרי. אבל איך אתם יודעים אם אתם מועמדים טובים להליך מסוג זה? לרוב, גברים שנשירת השיער שלהם התקדמה מעבר לדרגה שלוש ומעלה בסולם נורווד הם מועמדים טובים להליך השתלת שיער, כל עוד הדפוס שלהם התייצב. אם נשירת השיער שלכם מתקדמת כבר חמש שנים, כנראה שגם אתם מועמדים טובים. אנחנו בטוחים שהנושא מרתק אתכם, ועל כן תמשיכו לקרוא, כי היום נדון בנושא של – השתלת שיער התאמה.

השתלת שיער התאמה

מה בדבר השתלת שיער התאמה מבחינת צבע השיער?

בבחינת צבע השיער בהקשר של השתלת שיער התאמה, כי אז צבע השיער הוא אחד הגורמים הגדולים ביותר שיקבעו עד כמה התוצאה יעילה. זה נובע מהניגוד בין צבע השיער לצבע הקרקפת. ככל שהניגוד בין השניים גדול יותר, באופן הזה ברור יותר שהתקרחות מופיעה. אנשים שיש להם שיער וצבע עור דומים, כגון – עור כהה ושיער כהה, או עור בהיר ושיער בהיר, הם פחות בולטים לעין מאנשים שיש להם ניגודיות גבוהה בין השניים. זה אומר שהם על פי רוב מועמדים טובים להשתלת שיער.

מה בנוגע להשתלת שיער התאמה בהיבט של גמישות הקרקפת?

בנוגע להיבט של השתלת שיער FUE התאמה מבחינת גמישות הקרקפת, יש להבין כי גמישות בקרקפת, הידועה גם בשם רפיון הקרקפת, היא גם משהו שנלקח בחשבון בעת ​​קביעת התאמתו של מועמד להשתלת שיער. אם יש לכם רפיון נמוך של הקרקפת, הווה אומר – קרקפת הדוקה, כי אז יהיה קשה יותר להסיר זקיקים מהקרקפת ולהשתיל אותם, בניגוד למי שיש לו רפיון גבוה, משמע – קרקפת רפויה.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855