fbpx

השתלת שיער בטורקיה כמה זמן חזרה

כשעוברים השתלת שיער בטורקיה, אחד הדברים הכי משמעותיים הוא תהליך ההחלמה והחזרה לשגרה. הרבה אנשים ישאלו אם ההשתלה מגיעה עם כאבים, כמה זמן זה אמור להימשך, מתי הם יצליחו לראות את המראה הסופי או האם יישארו צלקות או כמה זמן מחזיקה השתלת שיער? בנינו עבורכם מדריך שאולי יעזור לענות על חלק מן השאלות. השתלת שיער בטורקיה כמה זמן, כל התשובות לפניכם.

השתלת שיער בטורקיה כמה זמן

השתלת שיער בטורקיה כמה זמן לוקח הניתוח?

באופן כללי, התשובה לשאלה השתלת שיער בטורקיה כמה זמן לוקח הניתוח היא בערך בין 5 ל-7 שעות. הניתוח כולל בתוכו את ההכנה שזה באזור 30 דקות. לאחר מכן, ההרדמה גם לוקחת 30 דקות. בשלב הבא מוציאים את זקיקי השיער. זהו שלב שמשתנה באורכו מאדם לאדם אך הוא לוקח בין שעה לשעה וחצי. אחר שליפת הזקיקים, הרופא יבצע חבישה באזור התורם באמצעות תחבושת כדי להגן על האזור מפני כל מיני גורמים חיצוניים. ההליך זה יימשך בין 10 ל-15 דקות. לאחר כל השלבים הללו, המטופל מקבל עוד זריקת הרדמה אשר מיועדת לתהליך ההשתלה עצמו והיא לוקחת בין 10 ל-15 דקות. ההשתלה עצמה דורשת תשומת לב מרבית והוא השלב הכי ארוך בכל התהליך. השלב הזה לוקח בין שעה וחצי לשעתיים עבודה. בשעה טובה, ההשתלה עברה בהצלחה, הרופא חובש את המטופל ומבקש ממנו לקום. גם השלב הזה לוקח בין 10 ל-15 דקות עבודה.

השתלת שיער בטורקיה כמה זמן לוקח להחלים?

השתלת שיער בטורקיה כמה זמן לוקח להחלים? את השאלה הזו שואלים בהתאם למקרה ובהתאם לבן אדם. האזור התורם הוא המקום אשר ממנו לוקחים השיער שמשתילים. זה אזור שצומח בו שיער אשר לא נוטה לנשירה. מתוך האזור הזה מחלצים את הזקיקים או לוקחים רצועות שלמות של עור. השתלת שיער החלמה הכי מהירה היא של האזור התורם והיא צפויה להסתיים לאחר 4 ימים. האזור שבו משתילים את השיער, הוא האזור בו הייתה לכם את הקרחת או את הדילול. באזור הזה משתילים לכם את זקיקי השיער ובסוף ההשתלה הוא מתמלא בגלדים. לאחר שבוע מההשתלה, כל הגלדים צריכים ליפול וכך גם השערות שהושתלו.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855