fbpx

איזה שיקולים כדאי לקחת בחשבון לפני היציאה להשתלת שיער? חזרה

רק תבחרו: איזה שיקולים כדאי לקחת בחשבון לפני היציאה להשתלת שיער

 

ההתקדמות הטכנולוגית האדירה שמאפיינת את התקופה בה אנו חיים לא פוסחת על עולם השתלות השיער ומציעה מגוון גישות טיפול שמיושמות על ידי הרופאים בתחום, כל אחד והמומחיות שלו.
אם בעבר פרוצדורת הטיפול נחשבה להליך כירורגי אגרסיבי ופולשני, הרי שהיום החידושים המשוכללים שמציעה הקידמה מאפשרים תהליך רפואי מעודן יותר, אסתטי יותר, ברמת כאב נמוכה, ותקופת החלמה מהירה יותר. האפשרויות הן רבות, אבל גם השיקולים שיש לקחת לפני ביצוע השתלה הם גם רבים, ולכן מחייבים ייעוץ רפואי מומחה שמטרתו להתאים לכם את השיטה, הגישה הרפואית והאסטרטגיה הנכונה לכם. אז איך תדעו שאתם מקבלים את האינפורמציה החשובה הזו בצורה מקיפה ובשקיפות מלאה?

הכתבה הבאה תעשה לכם סדר בבלאגן.

מבולבלים? הגעתם למקום הנכון: כך תדעו לבחור את תהליך השתלת השיער הנכון לכם

 

באופן כללי כשמדובר בטיפולי השתלות שיער ישנן שלוש שיטות טכנולוגיה עיקריות עליהן מדברים היום – FUT, FUE, DHI  –  כאשר כל אחת מהן כוללת טכניקות שמיועדות למנוע את נשירת השיער וכן לשמר את השיער החדש שעתיד לצמוח. חשוב לזכור שיטה מסוימת יכולה להתאים לאחד אבל לא לאחר, וזה כבר תלוי באיכות היעוץ והליווי שתקבלו כחלק מהשירות איתו תבחרו ללכת.

מהו תהליך השתלת שיער הנכון עבורך? לייעוץ רפואי מומחה צרו קשר עם נציג BU Clinics כאן>>

שיטת FUT – נקראת גם שיטת הסטריפ, ומתבצעת על ידי לקיחה של חתיכה ארוכה ודקה של עור מהחלק האחורי של הקרקפת. 

שיטת FUE – מתבצעת בטכנולוגיה חדשנית שמשלבת להבי ספיר (במקום להבי פלדה בשיטה הישנה). היתרונות המהותיים של שטה זו מתבטאים בסיכון נמוך יותר לסיבוכים כאלה ואחרים כיוון שהלהב עצמו בנוי מחומר אנטיבקטריאלי עמיד.

שיטת DHI – מאפשרת ביצוע השתלה של הזקיקים בו בזמן עם יצירת התעלות באזור המטופל, אך ללא צורך בחיתוכים הקטנים לאורך התעלה.

איזה שיקולים כדאי לקחת בחשבון לפני היציאה להשתלת שיער?

איפה מתחילה הבעיה?

 

או, שאלת מליון הדולר. הבעיה מתחילה כשלתחום השתלות השיער נכנסים כל מיני נותני שירות שאין להם באמת נסיון דרמטולוגי, ומתחילים לשווק שיטה או קליניקה כזו או אחרת. אם אתם זוכרים, במאמר איך תבחר את הקליניקה את הקליניקה המתאימה לך הוסבר שכמו כל תחום – ברגע שהוא נהיה מדובר ומבוקש – ככה גם נהיה קשה יותר להבחין מי מציע שרות מומחה ומי תופס גל על הטרנד.

לדוגמה, היום למשל מאוד “אופנתי” להמליץ על שיטת DHI, מי שבאמת מתמקצע בתחום יפריך את הטענה הזו על הסף. למה? כי בפועל, השיטה הזו הפכה לגימיק שיווקי בלבד, ואם תבררו עם הרופאים המומחים באמת בתחום תראו שהם דווקא לא תומכים בה כי היא מתאימה רק לנתח קטן מהאוכלוסיה. שימו לב שהיא אינה מתאימה לרוב הלקוחות – פונה בעיקר לנשים או אנשים עם נקודות מילוי ספציפיות ומספר מועט של זקיקים.

 לשיחת ייעוץ חינם וללא התחייבות עם נציג BU Clinics לחצו כאן>>

איך זה משפיע על בחירת שיטת ההשתלה המתאימה לך?


ייעוץ ע”י חברה מומחית להשתלות שיער יבהיר למטופליו שזה כלל לא עניין של טכנולוגיה איכותית בלבד, אלא זה בעיקר שילוב של הפרמטרים האישיים של המטופל שמחייבים אבחון רפואי מקדים, איסוף נתונים כמו בדיקות דם, סוג העור, צפיפות הזקיקים, וכו’. בסופו של דבר הרופא המומחה הוא זה מי שמחליט מה נכון, וכידוע יש מומחים שונים שמחזיקים בגישות טיפול שונות, כל אחד והאני מאמין שלו, וזה לגיטימי.

מה זה אומר?

 

הכוונה היא שאין שיטה מסוימת שהיא טובה יותר או פחות, זה ענין של איזו שיטה היא המתאימה ביותר לאותו מטופל מסוים. הדבר החכם בכל התהליך הזה הוא לקבל מספר חוות דעת ממספר רופאים ולהבין את כל השיקולים וההשלכות בצורה מקיפה.

חברת BU Clinics האמריקאית ובעלת הנציגות בישראל מנהלת מערך בינלאומי של רופאים וקליניקות מהטובות בתחום השתלות השיער בעולם, מדגישה שעוד הרבה לפני שמחליטים באיזו שיטה ללכת, כל מטופל חייב לדעת שהוא מקבל אנליזה רפואית רחבה לפני הכל. “ברגע שיש אצלנו לקוח אנחנו דואגים לספק לו כמה דיאגנוזות, במקום שהוא יצטרך לרוץ בין חוות דעת. רק אז יהיה אפשר באמת להבין לאיזה כיוון לקחת את זה”, מסביר לנו ארז כהן, מנכ”ל BU clinics  ישראל. “כדי להמחיש את הענין, אני בעצם מדמים את המודל של בוקינג דוט קום, רק שאצלנו המערכת הדיגיטלית מורכבת מהקליניקות הטובות ביותר בשוק, והרופאים מחוברים כולם למערכת ורואים את הנתונים של הלקוח. ככה אנחנו יוצרים אסטרטגיה מיועדת לכל מטופל.”

“המחשבה מאחורי הצורה שבו השירות שלנו בנוי הוא כדי לתת למטופל פתרון מיידי, אבל גם עם מחשבה לשנים קדימה”, ארז מסביר. “כשמגיע אלינו לקוח בגילאי השלושים שלו למשל, אי אפשר לדעת אם הוא ימשיך להקריח בעתיד, או אם תקרה סיטואציה של טראומת הקרחה, לכן אנחנו פועלים להשאיר לו רזרבות. זה לא נופל רק על פרמטר של כמות הזקיקים הקיימת לדוגמא, כמו שקליניקות שמנסות רק למכור נוטות להגיד. מי שחושב שככל שיוציאו לו כמות זקיקים גדולה יותר לא מבין את החשיבות ארוכת הטווח של ההשתלה”.

“הבנו שקיימת בעיה מהותית עם הענין הזה לכן יצרנו מנגנון בו אנחנו מקיימים ייעוץ רב מערכתי. ככה אנו יודעים להתאים ללקוח את הקליניקה הכי מתאימה לפרופיל שלו.”

“חשוב לי להדגיש”, אומר לי ארז, “שבסוף המטרה שלנו היא לעזור לאנשים לא ליפול בכל הדבר הזה, זו שליחות מבחינתנו כי אנשים מתרסקים אחרי חוויה רשלנית שיכולה להסתיים רע.
אנחנו לא עוסקים פה רק בתחום קוסמטי, זה ענין של שינוי לטובה שאנשים עושים בחיים שלהם. זה הערכה עצמית גבוהה יותר, שינויים חיוביים שמגיעים בעקבות התחושה הכללית. זה הגשמת חלום לבנאדם מבחינתנו.”

יש לכם שאלות נוספות על תהליך השתלת השיער, בחירת הקליניקה והרופאים המובילים, והנסיעה הכלולה לטורקיה?
מוזמנים לשיחת ייעוץ ללא התחייבות עם נציג BU Clinics לחצו כאן>>

 ענת מנשרוב  copyright ©

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855