fbpx

השתלת שיער בטורקיה איך עושים חזרה

השילוב של המומחים הכי טובים, הטכנולוגיה הכי חדשה והמחיר הזול בצורה משמעותית, הפך את טורקיה למדינה נחשקת בטיפולי השתלת שיער. אבל איך כל התהליך קורה? איך בוחרים קליניקה מה קודם למה? בשביל הנו את המדריך השתלת שיער בטורקיה איך עושים. המשיכו לקרוא ותגלו עולם חדש לפניכם.

השתלת שיער בטורקיה איך עושים ומה הם השלבים המקדימים?

לאחר שבחרתם לעבור את השתלת השיער, יש כמה דברים שעליכם לבצע. אז השתלת שיער בטורקיה איך עושים זאת בעצם? קודם כל, עליכם לבחור בחברה שהיא מקצועית, מוכרת ואמינה. תקראו קצת המלצות על השתלת שיער בטורקיה באינטרנט. לאחר מכן, כדאי לכם להצטרף לכל מיני קבוצות ברשתות החברתיות כדי שתוכלו לאסוף כמה מידע שאתם רק יכולים. מותר לכם לדרוש לראות תמונות של לפני ושל אחרי, ואפילו כדאי. עוד דבר שכדאי לבדוק הוא האם אתם מקבלים גם שירות של מעקב לאחר הניתוח.

השתלת שיער בטורקיה איך עושים

השתלת שיער בטורקיה איך עושים ומה הן השיטות השונות להשתלה?

אז השתלת שיער בטורקיה איך עושים את זה? יש כל מיני טכניקות של השתלת שיער, אך בשביל שהטיפול יצליח, חייב להיות אזור תרומה שהוא גדול מספיק ואיכותי מספיק. אם אין אזור שכזה, לא יתקבל המראה שאתם רוצים וכמהים לו כל-כך. לכן, כדאי שתבצעו את התהליך רק אחרי שעברתם אבחון קפדני וייעוץ אצל רופא שאישר את פוטנציאל ההצלחה של כל ההליך. קיימות 3 גישות מרכזיות לביצוע של השתלת השיער. בשיטה הראשונה של השתלת שיער, יש שלושה שלבים. בהתחלה עושים חורים קטנים שבותכם יושתל השיער, לאחר מכן, בעזרת מחט, הרופא יוציא זקיקי שיער מהאזור שתורם, ובשלב האחרון, הזקיקים יישטפו בתמיסה לחיטוי ויושתלו בחורים שבקרקפת. הסוג השני של השתלת שיער, הוא בעצם סוג משודרג של הגישה הקודמת. במקום שימוש במחט, עושים שימוש באבני ספיר כדי לצמצם את ההיווצרות של הגלדים ולזרז את התהליך של ההחלמה. ובסוג השלישי מוציאים את הזקיקים מהאזור שתורם ורק לאחר שעברו שטיפה בתמיסה לחיטוי הם יוכנסו על ידי עט הזרקה לתוך הקרקפת. בשיטה הזו לא חורצים תעלות באזור של השתלת השיער.

מאמרים נוספים

    השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!




    Skip to content
    072-334-1855